Bursa’da çocukluk yeniden sokağa taşındı

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenlediği 17. Sokak Oyunları Şenliği’nde, kırsal mahalleler ve uzak ilçelerden gelen 400 öğrenci geleneksel oyunlarla buluşarak yaz tatiline neşeyle başladı.

HABER: Zeynep Sude YAVUZ

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde gerçekleştirilen 17. Sokak Oyunları Şenliği, kentin farklı ilçelerinden gelen yüzlerce öğrenciyi bir araya getirdi. Geleneksel çocuk oyunlarının yaşatılması ve yeni nesillere aktarılması amacıyla düzenlenen etkinlikte, 400 öğrenci unutulmaz bir gün geçirdi.

Eğitim öğretim yılının son günlerinde düzenlenen şenlik kapsamında çocuklar gün boyunca çeşitli oyunlar oynayıp etkinliklere katılarak hem eğlendi hem de kültürel mirasın önemli bir parçası olan geleneksel sokak oyunlarını yakından tanıma fırsatı buldu. Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından öğrencilerin ulaşım ve ikram ihtiyaçları da karşılandı.

Etkinlikte konuşan Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, yılın son haftasında öğrencilerin mutluluğuna ortak olmaktan büyük memnuniyet duyduklarını belirterek organizasyona destek veren Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Çocukların farklı ilçelerden gelerek bir arada vakit geçirmesinin önemli olduğunu ifade eden Çokgezer, öğrencilerin yaz tatiline güzel anılarla başlamasının kendilerini mutlu ettiğini söyledi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Osman Şahin de çocukların gelişimine katkı sağlayan her çalışmayı önemsediklerini dile getirerek, geleceğin teminatı olan çocukların sosyal, kültürel ve akademik açıdan güçlü bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti.

Gün boyunca süren şenlikte öğrenciler geleneksel oyunlar eşliğinde doyasıya eğlenirken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu. Çocukların sosyal gelişimini desteklemeyi ve kültürel değerleri yaşatmayı hedefleyen organizasyon, katılımcıların yüzünde tebessüm bırakarak sona erdi.

Benzer Videolar