Osmangazi Belediyesi’nden çocuklara stadyum deneyimi
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Gülbahçe, Hürriyet ve İstiklal mahallelerinden çocuklarla birlikte Bursaspor–Ankara Demirspor karşılaşmasını tribünden takip etti. Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda oynanan mücadelede çocuklar, ilk kez bir Bursaspor maçını statta izleme deneyimi yaşadı.
Osmangazi Belediyesi’nin çocukları sporla buluşturmaya yönelik çalışmaları kapsamında düzenlenen organizasyonda, yüzlerce çocuk karşılaşmayı Çocuk Tribünü’nden izledi. Tribünde çocuklarla birlikte yer alan Başkan Erkan Aydın, maç boyunca tezahüratlara eşlik etti.
Karşılaşmayı Bursaspor 4-0’lık skorla kazanırken, çocuklar galibiyet sevincini atkılarla ve tezahüratlarla kutladı. Maçı ilk kez statta izleyen çocuklar, yaşadıkları deneyimden duydukları memnuniyeti dile getirerek organizasyon için Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.