Osmangazi Belediyespor Tenis Takımı’nın yetenekli sporcusu Azra Özyardımcı, Zonguldak’ta düzenlenen Ulusal 12 Yaş Kış Kupası’nda sergilediği üstün performansla iki ayrı kategoride birincilik kürsüsüne çıktı.
Türkiye Tenis Federasyonu’nun 19–23 Ocak tarihleri arasındaki organizasyonuna damga vuran genç raket, Bursa’ya çifte şampiyonlukla döndü.
Turnuva boyunca rakiplerine karşı ezici bir üstünlük kuran Azra Özyardımcı, tek kadınlar kategorisinde tüm rakiplerini eleyerek şampiyonluk kupasının sahibi oldu. Başarısını çiftler kategorisinde de sürdüren Özyardımcı, partneri Şima Nur Sülo ile birlikte kortta sergilediği uyumlu oyun sayesinde bu kategoride de zirvede yer almayı başardı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, kazanılan bu önemli başarı sonrası genç sporcuyu kutlayan bir mesaj yayımladı. Azra Özyardımcı’nın elde ettiği derecelerin ilçede büyük bir gururla karşılandığını belirten Aydın, belediye olarak gençlerin sporun her branşında kendilerini geliştirmeleri ve ulusal/uluslararası alanda başarılar kazanmaları için desteklerini sürdüreceklerini vurguladı.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8089 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3610 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2665 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1981 kez okundu