DOLAR 46,5031 0.05%
EURO 52,7775 -0.31%
ALTIN 6.017,46-2,04
BITCOIN 2842810-2.05488%
Bursa
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

iframe src="https://www.bursa.bel.tr/reklam/?w=720" frameborder=0 scrolling="no" style=" width: 720px; height:400px; overflow: hidden;">
Osmangazi’den LGS öğrencilerine moral gezisi

Osmangazi’den LGS öğrencilerine moral gezisi

ABONE OL
24 Haziran 2026 15:35
Osmangazi’den LGS öğrencilerine moral gezisi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Osmangazi Belediyesi, LGS Hazırlık Kursu öğrencilerini sınavın ardından Ankara gezisinde buluşturdu. Bilimden tarihe uzanan program kapsamında öğrenciler ODTÜ, TBMM ve Anıtkabir’i ziyaret ederek hem yeni deneyimler kazandı hem de moral depoladı.

Osmangazi Belediyesi, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına hazırlanan öğrencilere yönelik düzenlediği destek çalışmalarını anlamlı bir gezi programıyla taçlandırdı. Yıl boyunca Yetenek Evleri bünyesinde eğitim alan öğrenciler, sınavın ardından düzenlenen Ankara gezisinde hem eğitici hem de keyifli bir gün geçirdi.

Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında öğrenciler ilk olarak ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni ziyaret etti. Bilimsel gelişmeler ve teknoloji tarihi hakkında bilgi edinen öğrenciler, farklı deneyimler yaşama fırsatı buldu.

Gezi programının bir diğer durağı Türkiye Büyük Millet Meclisi oldu. Rehber eşliğinde gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, Meclis’in tarihi geçmişi, görevleri ve çalışma sistemi hakkında bilgi aldı.

Başkent ziyaretinin en anlamlı bölümü ise Anıtkabir gezisi oldu. İlk kez Anıtkabir’i görme fırsatı yakalayan öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek Atatürk’ün mozolesine ulaştı ve saygı duruşunda bulundu. Ardından Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni gezen öğrenciler, Cumhuriyet tarihine ışık tutan eserleri yakından inceleme imkânı buldu.

Düzenlenen gezi sayesinde sınav yoğunluğunu geride bırakan öğrenciler hem moral kazandı hem de Türkiye’nin önemli kurumlarını yerinde görerek unutamayacakları bir deneyim yaşadı. Geziye katılan öğrenciler, hayatlarında ilk kez Ankara’yı ve Anıtkabir’i ziyaret ettiklerini belirterek kendilerine bu imkânı sunan Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r