DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2777871-1.32435%
Bursa
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

iframe src="https://www.bursa.bel.tr/reklam/?w=720" frameborder=0 scrolling="no" style=" width: 720px; height:400px; overflow: hidden;">
Osmangazi’nin ortak hafızası aynı masada buluştu

Osmangazi’nin ortak hafızası aynı masada buluştu

ABONE OL
28 Haziran 2026 14:30
Osmangazi’nin ortak hafızası aynı masada buluştu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, belediyenin kuruluş sürecinde görev yapan kurucu meclis üyeleriyle kahvaltı programında bir araya geldi. Buluşmada geçmiş dönem çalışmaları değerlendirilirken, Başkan Aydın deneyim ve ortak hafızanın yerel yönetimler için büyük önem taşıdığını vurguladı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, belediyenin kuruluşunda görev üstlenen kurucu meclis üyelerini kahvaltı programında ağırladı. Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen buluşmada, belediyenin kuruluş yılları, yaşanan süreçler ve ilçenin gelişim yolculuğu ele alındı.

Yoğun katılımla gerçekleşen programa Başkan Erkan Aydın’ın yanı sıra kurucu meclis üyeleri, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ve yürütme kurulu üyeleri, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz ile belediye başkan yardımcıları katıldı. Uzun yıllar sonra yeniden bir araya gelen katılımcılar, eski dostlukları tazelerken belediyenin ilk dönemlerinde verilen emekleri ve yaşanan anıları paylaştı.

Programda konuşan Başkan Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin bugün ulaştığı noktada kurucu meclis üyelerinin önemli katkıları bulunduğunu belirterek, geçmişte edinilen tecrübelerin bugünün yerel yönetim anlayışına yön verdiğini söyledi.

Kurucu meclis üyelerinin deneyimlerinin kendileri için yol gösterici olduğunu ifade eden Aydın, geçmişten çıkarılan derslerin geleceğe daha sağlam adımlarla ilerlenmesini sağlayacağını dile getirdi. Organizasyonun gerçekleşmesinde emeği bulunan Osmangazi Kent Konseyi’ne teşekkür eden Aydın, kurucu meclis üyelerini aynı çatı altında görmekten büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.

Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı ise 1987 yılında görev alan ilk belediye meclis üyeleriyle yeniden buluşmanın anlamlı olduğunu belirtti. Kurucu meclis üyeleri de belediyenin ilk yıllarında karşılaşılan zorlukları, hizmet üretme sürecindeki dayanışmayı ve ilçenin bugünkü kurumsal yapısının oluşmasına katkı sunan isimleri saygıyla andı.

Programın sonunda Osmangazi Belediyesi’nin yaklaşan 40. kuruluş yılı dolayısıyla hazırlanan pasta kesildi. Etkinlik, tüm katılımcıların birlikte çektirdiği hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r