Bursa şehir merkezinde olduğu gibi ilçelerde de güçlü bir altyapı ile özellikle içme suyundaki kayıp kaçak oranını minimuma indirmek için yoğun gayret gösteren Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü ekipleri, Mustafakemalpaşa’daki çalışmalara hız verdi. Mustafakemalpaşa’nın Atatürk ve Yunus Emre mahalleleri ile Fevzi Paşa Caddesi’nde yaklaşık 4 bin metrelik kanalizasyon ve yaklaşık 2 bin metrelik yağmur suyu hattı olmak üzere, 6 bin metrelik altyapı hattı çalışmasının, Atatürk Mahallesi’ndeki 200 metrelik güzergâhı dışındaki kısmı tamamlandı.

Bu kapsamda, Mustafakemalpaşa’nın Fevzipaşa Mahallesi’nde tamamlanan kanalizasyon ve yağmur suyu hattı çalışmasının ardından başlatılan 1.300 tonluk asfalt kaplama çalışması da sona erdi.

Kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının yanı sıra ilçelerin içme suyu hatlarını da yenilediklerini hatırlatan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, “Mustafakemalpaşa 100 bini aşan nüfusu ile Bursa’nın gelişime açık ilçelerinden biri. Altyapı yenileme çalışması ile ilçe sakinlerinin daha sağlıklı içme suyuna kavuşmasını sağlayacağız. Bu doğrultuda, 17 ilçemizin tamamını şantiye alanına dönüştürdük” diye konuştu.
EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8089 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3610 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2665 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1981 kez okundu