Gürsu Belediyesi öncülüğünde, BEBKA koordinasyonunda, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı SOGEP 2023 yılı başarılı projeler kapsamında başlatılan akademinin yeni mezunları düzenlenen törenle sertifikalarını aldı. 18 ay süren Akademi’de gençler e-ticaret ve dijital pazarlama becerilerini geliştirdi. 120 saatlik teorik, 80 saatlik uygulamalı eğitimler kapsamında 37 genç eğitim gördü.

Gençlere sertifikalarını takdim eden Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, “Yeni nesil meslek trendlerini takip edip, gençliğimiz ile sektörler arasındaki köprüyü kurduk. Şimdi o köprüyü sağlamlaştırma vakti. Sayısız gencimizi iş sahibi yaparken, sayısız gencimize de dolaylı olarak eğitim verdik. Geliştirdiğimiz yeni projelerle daha çok gencimize dokunmaya devam edeceğiz” dedi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu