Osmangazi’nin yılın her mevsiminde güzel ve bakımlı görünmesi için çalışan Osmangazi Belediyesi, kış döneminde 300 bin mevsimlik çiçeği toprak ile buluşturuyor.
Osmangazi Belediyesi, yazın olduğu gibi kış mevsiminde de binlerce çiçeği toprakla buluşturmaya devam ediyor. Kış aylarında kenti daha da güzelleştirmek adına yürütülen çalışmalar kapsamında kış çiçekleri ilçenin çeşitli noktalarına ekilmeye başlandı. Çalışmalar kapsamında 300 bin çiçek toprakla buluşacak. Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen ekim çalışmaları kapsamında hercai, çuha, sıklamen, süs lahanası, nergis ve şeker tabağı, ilçe genelindeki parklara, meydanlara ve refüjlere ekilecek. Çiçeklerin açması ile birlikte Osmangazi, ilkbaharda rengarenk bir görünüme kavuşacak.
Osmangazi Belediyesi, çiçek dikimi çalışmaları ile yeşil alan miktarını her geçen yıl artmaya devam ederken, vatandaşlar da oluşturulan görsel güzelliği beğeniyle izliyor.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu