Yıldırım Belediyesi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü kapsamında yeni evlenecek çiftlere yönelik bilgilendirme eğitimi düzenledi. Eğitim, Yıldırım Sosyal Hizmet Merkezi Psikolojik Danışmanı Yeşim Erdem tarafından verildi ve Aile Akademisi’ne devam eden 17 çift katıldı.
Eğitimde, kadına yönelik şiddetin tanımı, şiddet türleri, erken uyarı işaretleri, sağlıklı iletişim kurma yöntemleri, eşler arası saygı ve sınırlar ile şiddet durumunda başvurulabilecek kurumlar gibi konular ele alındı. Katılımcılar ayrıca empati ve anlayışlarını güçlendirmeye yönelik uygulamalara katıldı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kadına yönelik şiddeti toplumsal bir yara olarak nitelendirerek, “Aile kurumunun sevgi, saygı ve adalet üzerine inşa edilmesi gerektiğine inanıyoruz. Kadına yönelik şiddetle mücadele ancak bilinçli bireylerle mümkündür. Bu nedenle yeni evlenecek çiftlerin sağlıklı bir iletişim temeli kurmalarını desteklemek büyük önem taşıyor. Yıldırım’da şiddetin her türüyle mücadelemizi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4005 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2978 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2699 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2533 kez okundu