Gemlik Belediyesi, kentte güvenli yaşam alanları oluşturmak ve depreme dayanıklılığı artırmak amacıyla metruk yapılara yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Hem kent estetiğini olumsuz etkileyen hem de güvenlik riski oluşturan kullanılmayan yapıların tespit edilerek kontrollü şekilde yıkılması, belediyenin güvenli kent hedefinin önemli başlıklarından birini oluşturuyor.
Bu doğrultuda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, 2024 yılında 14, 2025 yılında ise 23 olmak üzere merkez ve kırsal mahallelerde toplam 37 metruk binanın yıkımını güvenlik tedbirleri altında tamamladı. Yıkım sırasında çevre güvenliği ön planda tutuldu; ekipler hem vatandaş hem de çevre sağlığını korumak adına titizlikle çalıştı.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, metruk yapılara yönelik çalışmaların artarak devam edeceğini belirterek şunları söyledi:
“Mahallelerimizde hem görüntü kirliliğini ortadan kaldırmak hem de deprem riskine karşı daha güvenli yaşam alanları oluşturmak için metruk bina yıkımlarını sürdüreceğiz. Gemlik’in daha sağlıklı ve güvenli bir kent haline gelmesi için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.”
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7328 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4004 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2698 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2530 kez okundu