Gemlik Belediyesi, Balıkpazarı Mahallesi’nde restore edilen 500 yıllık tarihi hamam binasında Kadın ve Çocuk Dayanışma Merkezi’ni hizmete açtı. Açılış törenine Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, belediye başkan yardımcıları, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili ve Gemlik Belediye Meclis Üyesi Berna Esentürk, CHP temsilcileri, muhtarlar, ilçe milli eğitim müdürü ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Merkezin mahalle için önemli bir ihtiyaç olduğunu belirten Kayhan Mahallesi Muhtarı Çiğdem Kurt, “Mahallemiz bu çalışmayı hak ediyordu. Hayırlı olsun” dedi. CHP Bursa İl Başkan Yardımcısı Levent Dağdeviren ise merkezin sosyal belediyecilik açısından değerine dikkat çekerek, kadın ve çocuk haklarının korunmasının önemine vurgu yaptı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Berna Esentürk, merkezin kadınlara güç, çocuklara ise mutluluk ve dayanışma katacağını belirtti. Başkan Deviren ise merkezin yalnızca bir bina olmadığını, aynı zamanda toplumsal dayanışmayı ve birlikte yaşama kültürünü güçlendirecek bir adım olduğunu ifade etti.
Konuşmaların ardından protokol üyeleri ve mahalle sakinleri birlikte açılış kurdelesini keserek merkezi gezdi ve yapılan çalışmaları inceledi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4004 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2698 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2530 kez okundu