Yıldırım Belediyesi, ‘Karne Sizden Akvaryum Bileti Bizden’ sloganıyla ara tatil boyunca Cazibe Merkezi Tünel Akvaryumu’nu Yıldırımlı çocukların ücretsiz olarak hizmetine sunuyor. Sömestir tatili boyunca karnelerini getirip tüneli ücretsiz olarak ziyaret etme fırsatı bulabilecek öğrenciler, kentin ilk ve tek tünel akvaryumunda su canlılarını yakından tanıma imkânı bulacak. Bin metrekare alan üzerine kurulu gölet akvaryumda 5 bin yetişkin 20 bin yavru Koi Balığı bulunuyor. Yaklaşık 25 metre uzunluğunda olan su tünel akvaryumunun giriş kısmındaki iç akvaryumda timsah balığı, kırmızı kuyruk kedi balığı, vatoz gibi su canlıları da bulunuyor. Yoğun bir eğitim-öğretim dönemini geride bırakan öğrencileri kutlayan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Eğitim dönemi boyunca hep yanında ve destekçisi olduğumuz çocuklarımızı sömestr tatilinde de unutmuyoruz. Tüm çocuklarımızı bir dönemin yorgunluğunu atmaları ve su canlılarını yakından tanımaları için Cazibe Merkezi Tünel Akvaryuma bekliyoruz” dedi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8080 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3606 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2013 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu