SUDE FİLİZ / TAHA TÜTÜNCÜ
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ilçedeki tarihi binaların yeniden canlandırılacağını söyledi. Işık, “Tarihi ve tescilli binaların gün yüzüne çıkması gerekiyor. Ruhsatını alabildiğimiz, kamulaştırabildiğimiz tarihi evlerin hepsinin içerisinde bir işlev kazandırmaya çalışıyoruz” dedi.
Işık, ilçede bulunan tarihi bir binada çocuk kütüphanesi açtıklarını hatırlatarak, “Çocuk kütüphanesinin yanında Gastronomi Akademisi, onun yanında farklı farklı ihtiyaca cevap verecek hizmetlerde bulunmak istiyoruz. Önemli olan hem tarihin yaşaması hem de içinin dolu dolu yaşamasıdır” ifadelerini kullandı.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, gastronomi akademisinin binasının yakın zamanda güçlendirilerek yapılacağını belirterek, “İhale aşamasına geldik önümüzdeki aylarda çalışmaları biter. Tamamen yıkılmayacağı için benim hayalim mayıs ayında çocuk kütüphanemiz ile birlikte hizmete açmak” dedi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8080 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3606 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2013 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.