Gemlik Belediyesi, ilçeye park, meydan ve yeşil alanlar kazandırmak amacıyla çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri son olarak Balıkpazarı Mahallesi Çukurbahçe Mevkii ve Küçük Kumla Mahallesi Köy içinde bulunan iki ayrı metruk binanın yıkımını gerçekleştirdi.
Konuyla alakalı açıklama yapan Gemlik Belediyesi Başkanı Şükrü Deviren, İlçe genelinde metruk bina yıkımlarına aralıksız devam ettiklerini söyledi. Özellikle bazı binaların vatandaşın sadece mal güvenliği değil, can güvenliğini de tehlike altına soktuğuna dikkat çeken Başkan Deviren, kötü niyetli bazı gruplarında uğrak noktası olan bu binaların tespit edilerek mülkiyet sahipleriyle görüşmelerin ardından yıkım çalışmalarının tamamlandığını dile getirdi. Başkan Deviren, kaçak yapılarla mücadelenin de devam ettiğini vurgulayarak, metruk bina yıkımlarıyla birlikte ilçeye nefes aldıracaklarını söyledi.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8087 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3610 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2664 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1980 kez okundu