Gemlik Belediyesi, ilçeye park, meydan ve yeşil alanlar kazandırmak amacıyla çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bu kapsamda Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri son olarak Balıkpazarı Mahallesi Çukurbahçe Mevkii ve Küçük Kumla Mahallesi Köy içinde bulunan iki ayrı metruk binanın yıkımını gerçekleştirdi.
Konuyla alakalı açıklama yapan Gemlik Belediyesi Başkanı Şükrü Deviren, İlçe genelinde metruk bina yıkımlarına aralıksız devam ettiklerini söyledi. Özellikle bazı binaların vatandaşın sadece mal güvenliği değil, can güvenliğini de tehlike altına soktuğuna dikkat çeken Başkan Deviren, kötü niyetli bazı gruplarında uğrak noktası olan bu binaların tespit edilerek mülkiyet sahipleriyle görüşmelerin ardından yıkım çalışmalarının tamamlandığını dile getirdi. Başkan Deviren, kaçak yapılarla mücadelenin de devam ettiğini vurgulayarak, metruk bina yıkımlarıyla birlikte ilçeye nefes aldıracaklarını söyledi.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.