Türkiye Kadın Milli Tenis Takımı, 14–16 Kasım 2025 tarihleri arasında Münih’in Ismaning kentinde düzenlenecek Billie Jean King Cup Milli Takım Müsabakalarına katılmak üzere Almanya’ya geldi.
Tevfik ŞENDÖL / MÜNİH
Milli takım kafilesi, Münih Havalimanı’nda T.C. Münih Başkonsolosluğu Muavin Konsolosu Emre Keleş ve Ataşe Hazal Can tarafından karşılandı.
A. Bora Gerçeker kaptanlığında Münih’e gelen milli takım kafilesinde, Antrenör Yardımcısı Pemra Özgen, sporcular Zeynep Sönmez, İpek Öz, Ayla Aksu, Çağla Büyükakçay ve Berfu Cengiz yer alıyor. Takımın teknik ekibinde ayrıca Kondisyoner Cemal Şahin Ünal ve Fizyoterapist Merve Herduran bulunuyor.
Turnuva öncesi açıklamada bulunan takım yetkilileri, milli sporcuların “azimleri, enerjileri ve mücadele ruhlarıyla Türkiye’yi gururlandırmaya hazır olduklarını” ifade etti.
Billie Jean King Cup karşılaşmaları, üç gün boyunca Ismaning’deki kortlarda gerçekleştirilecek ve Türkiye, Avrupa’nın güçlü tenis ülkeleriyle kıyasıya bir mücadele verecek.
EKONOMİ
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu