DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 27971390.30267%
Bursa
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

iframe src="https://www.bursa.bel.tr/reklam/?w=720" frameborder=0 scrolling="no" style=" width: 720px; height:400px; overflow: hidden;">
Başkan Taban: mahallelerimize nefes aldırıyoruz

Başkan Taban: mahallelerimize nefes aldırıyoruz

ABONE OL
18 Kasım 2025 11:51
Başkan Taban: mahallelerimize nefes aldırıyoruz
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İnegöl Belediyesi, şehir içinde tıkanan noktaları açmak için yürüttüğü çalışmalar kapsamında çıkmaz sokakları trafik akışına dahil etmeye devam ediyor. Belediye, bir yandan mahalle otoparklarıyla parklanma sorununu azaltırken diğer yandan da ulaşım ağını güçlendirecek düzenlemeler yapıyor.
Bu çalışmalar çerçevesinde Orhaniye Mahallesi’ndeki Hacı Muharrem Çıkmazı’nın açılması için süreç tamamlandı. Çıkmaz sokağın Çömlekçiler Sokak ile bağlantısını engelleyen yapının kamulaştırması sonuçlandırıldıktan sonra yıkım işlemi gerçekleştirildi. Yıkımın ardından sokakta zemin düzenlemesi yapılacak ve bağlantı yolu trafiğe açılacak.

Belediye Başkanı Alper Taban, çalışmayı sosyal medya hesabından duyurarak “Mahallelerimize nefes aldırmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı. Taban, Hacı Muharrem Çıkmazı’nın Çömlekçiler Sokak ile bağlantı sağlayarak ulaşımda rahatlama sunacağını belirtti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r