İnegöl Belediyesi, şehir içinde tıkanan noktaları açmak için yürüttüğü çalışmalar kapsamında çıkmaz sokakları trafik akışına dahil etmeye devam ediyor. Belediye, bir yandan mahalle otoparklarıyla parklanma sorununu azaltırken diğer yandan da ulaşım ağını güçlendirecek düzenlemeler yapıyor.
Bu çalışmalar çerçevesinde Orhaniye Mahallesi’ndeki Hacı Muharrem Çıkmazı’nın açılması için süreç tamamlandı. Çıkmaz sokağın Çömlekçiler Sokak ile bağlantısını engelleyen yapının kamulaştırması sonuçlandırıldıktan sonra yıkım işlemi gerçekleştirildi. Yıkımın ardından sokakta zemin düzenlemesi yapılacak ve bağlantı yolu trafiğe açılacak.
Belediye Başkanı Alper Taban, çalışmayı sosyal medya hesabından duyurarak “Mahallelerimize nefes aldırmaya devam ediyoruz” ifadelerini kullandı. Taban, Hacı Muharrem Çıkmazı’nın Çömlekçiler Sokak ile bağlantı sağlayarak ulaşımda rahatlama sunacağını belirtti.
EKONOMİ
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.