Osmangazi Belediyesi, doğal tarım faaliyetleri çerçevesinde tamamen ilaçsız yöntemlerle yetiştirilen ıspanakların hasadını başarıyla tamamladı.
Belediye iştiraki olan Gazi Tarım A.Ş. iş birliğiyle toprakla buluşan ıspanak tohumları, herhangi bir kimyasal ilaç kullanılmaksızın büyük bir titizlikle büyütüldü.
Osmangazi Belediyesi, ata tohumlarının muhafaza edilmesi ve gelecek kuşaklara ulaştırılması hedefleri doğrultusunda, iştiraki Gazi Tarım A.Ş. ile çeşitli tarımsal projelere imza atmaktadır. Bu projelerin son örneği olarak, Hamidiye Tarım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne ait 10 dönümlük arazide ekimi yapılan ıspanak tohumları, zirai ilaçlardan tamamen arındırılmış, doğal metotlarla yetiştirildi. Özenle hasat edilen bu ilaçsız ıspanaklar, vatandaşlara uygun fiyatlarla sağlıklı yemek hizmeti sunan Kent Lokantaları’nın mutfaklarına gönderildi.
Kent Lokantalarında halka sunulan yemeklerin sağlıklı ve güvenilir olmasına özel bir hassasiyet gösterdiklerini vurgulayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, doğal üretimle elde edilen tarım ürünlerini vatandaşların sofralarına ulaştırma çalışmalarının devam edeceğini ifade etti.
EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu