DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28167740.69863%
Bursa
24°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

iframe src="https://www.bursa.bel.tr/reklam/?w=720" frameborder=0 scrolling="no" style=" width: 720px; height:400px; overflow: hidden;">
Osmangazi Belediyesi’nden çocuklara stadyum deneyimi

Osmangazi Belediyesi’nden çocuklara stadyum deneyimi

ABONE OL
14 Aralık 2025 00:18
Osmangazi Belediyesi’nden çocuklara stadyum deneyimi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Gülbahçe, Hürriyet ve İstiklal mahallelerinden çocuklarla birlikte Bursaspor–Ankara Demirspor karşılaşmasını tribünden takip etti. Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda oynanan mücadelede çocuklar, ilk kez bir Bursaspor maçını statta izleme deneyimi yaşadı.
Osmangazi Belediyesi’nin çocukları sporla buluşturmaya yönelik çalışmaları kapsamında düzenlenen organizasyonda, yüzlerce çocuk karşılaşmayı Çocuk Tribünü’nden izledi. Tribünde çocuklarla birlikte yer alan Başkan Erkan Aydın, maç boyunca tezahüratlara eşlik etti.

Karşılaşmayı Bursaspor 4-0’lık skorla kazanırken, çocuklar galibiyet sevincini atkılarla ve tezahüratlarla kutladı. Maçı ilk kez statta izleyen çocuklar, yaşadıkları deneyimden duydukları memnuniyeti dile getirerek organizasyon için Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r