Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Gülbahçe, Hürriyet ve İstiklal mahallelerinden çocuklarla birlikte Bursaspor–Ankara Demirspor karşılaşmasını tribünden takip etti. Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda oynanan mücadelede çocuklar, ilk kez bir Bursaspor maçını statta izleme deneyimi yaşadı.
Osmangazi Belediyesi’nin çocukları sporla buluşturmaya yönelik çalışmaları kapsamında düzenlenen organizasyonda, yüzlerce çocuk karşılaşmayı Çocuk Tribünü’nden izledi. Tribünde çocuklarla birlikte yer alan Başkan Erkan Aydın, maç boyunca tezahüratlara eşlik etti.
Karşılaşmayı Bursaspor 4-0’lık skorla kazanırken, çocuklar galibiyet sevincini atkılarla ve tezahüratlarla kutladı. Maçı ilk kez statta izleyen çocuklar, yaşadıkları deneyimden duydukları memnuniyeti dile getirerek organizasyon için Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür etti.
EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.