Çay ve Simit eşliğinde gerçekleşen buluşmada Başkan Usta mahallelerde devam eden ve yeni
başlayacak çalışmalar hakkında muhtarlara bilgi verdi. Usta buradaki konuşmasında “En
yakın çalışma arkadaşı olarak gördüğüm siz değerli muhtarlarımızla birlik ve beraberlik
içerisinde çalışmalarımıza devam ediyoruz. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip
Erdoğan’ın bizzat muhatap aldığı sizleri bizlerde başımızın tacı olarak görüyoruz. Belediye
olarak mahallelerimizde yapılacak tüm çalışmalarda ilk muhatabımız muhtarlarımız. Planlı ve
programlı bir koordinasyon içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Rabbim birlik ve
beraberliğimizi daim eylesin. Milletimize hizmet için çıktığımız bu yolda bizleri mahcup
etmesin” diye konuştu.

İznik Muhtarlar Derneği’nde gerçekleşen toplantıda Dernek Başkanı Zeki Bayrak’ta bir
teşekkür konuşması gerçekleştirdi. Bayrak konuşmasında “Sayın Başkanım, değerli muhtar
arkadaşlarım hepinizi saygıyla selamlıyorum. Her fırsatta bizlerle bir araya gelen değerli
başkanımızla bugün yine dernek binamızda bir aradayız. Bizlerin mahallelerimizle olan tüm iş
ve işlemlerinde desteğini hiçbir zaman esirgemeyen, eksiklerimizi, taleplerimizi birlikte
planlayarak yapılmasını sağlayan Belediye Başkanımız Kağan Mehmet Usta’ya sizler adına
teşekkürlerimi sunuyorum” diye konuştu.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.