Osmangazi Belediyesi tarafından Bursa’ya kazandırılan ve Türkiye’nin en büyük sosyal belediyecilik projesi olan BAREM’de engelli bireyler, Alzheimer hastaları ve huzur evi sakini vatandaşların yaşamlarına değer katılıyor. Bu merkezde aile ortamında hizmet gören bakıma muhtaç engelli bireyler, Alzheimer hastaları ve huzur evi sakinlerinin ihtiyaçlarının büyük çoğunluğu kadınlar çalışanlar tarafından görülüyor. Büyük
çoğunluğu kadın çalışanlar oluşan BAREM, kısa sürede Bursa’nın parlayan yıldızı olmayı başardı. Osmangazi Belediyesi tarafından Demirtaş’ta toplam 20 bin 140 metrekare alan üzerine inşa edilen, 200 yataklı huzurevi, 150 engelli ve 150 alzheimer hastaları olmak üzere 500 kişiye rehabilitasyon imkanı sağlayan BAREM’de çalışan kadınlar bu merkeze büyük değer katıyor.

BAREM’de çalışanların büyük çoğunluğunu kadınların oluşturduğunu ifade eden Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Sevcan Yaman, “Demirtaş’ta toplam 20 bin 140 metrekare alan üzerine inşa edilen, 200 yataklı huzurevi, 150 engelli ve 150 alzheimer hastaları olmak üzere 500 kişiye sosyalleşme imkanı sağlayacak dev merkez, kısa sürede ilgi odağı olmayı başardı. Merkezimizin çoğunluğunu kadınlar
oluşturuyor. Kadınlarımız çok başarılı işlere imza atıyor. Bizlere bu imkanı sağlayan Başkanımız Mustafa Dündar’a çok teşekkür ediyoruz. Tüm kadınlarımızın dünya kadınlar günü kutlu olsun” dedi.
EKONOMİ
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8077 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3602 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2658 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2006 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1972 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.