Bursa Büyükşehir Belediyesi; tiyatro, sergi, söyleşi ve konser gibi geniş bir yelpazede sunduğu kültür-sanat faaliyetleriyle kentin sosyal hayatını zenginleştirmeye devam ederken, yaz mevsiminin gelişini de özel bir müzik dinletisiyle kutladı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu’nun ortaklaşa organize ettiği ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Tayyare Kültür Merkezi’nde sanatsal bir buluşmaya sahne oldu. İki ayrı bölüm halinde organize edilen gecede, Şef Oğuz İmrak’ın yönetimindeki koro ve sahne alan solistler, Türk Sanat Müziği’nin en seçkin örneklerini müzikseverler için yorumladı. Salondaki dinleyicilerin de nakaratlara eşlik ettiği şarkılar nostaljik ve duygusal bir atmosfer oluştururken, sanatçıların performansı program bitiminde salondakiler tarafından uzun süre alkışlandı.

Müzik dolu gecenin kapanışında sahneye davet edilen AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, koro şefi Oğuz İmrak’a bu özel akşamın anısına teşekkür plaketi ve çiçek takdiminde bulundu. Şahin, organizasyonun hayata geçirilmesinde ve bu eşsiz repertuarın Bursalılarla buluşturulmasında emeği geçen tüm müzisyenlere ve teknik ekibe şükranlarını iletti.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8081 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3607 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.