Bursa’nın uzun yıllardır özlemini duyduğu ve şehrin yeni vitrini olacak meydan, Osmangazi Belediyesi tarafından hayata geçirildi. Şehrin çöküntü bölgesini kentsel dönüşüm çalışmasıyla ihya edip, yeraltı katlı otoparkı, dev meydanı ve sosyal alanlarıyla çok fonksiyonlu cazibe merkezine dönüştüren Osmangazi Belediyesi, Bursa’nın yeni buluşma noktasını önümüzdeki günlerde hizmete açmaya hazırlanıyor.
Osmangazi Meydanı’nın Ulubatlı Hasan Bulvarı tarafındaki cephesinde asfalt ve düzenleme çalışmaları tamamlandı. 2 bin araçlık 4 katlı otoparkın girişi olarak kullanılacak alandaki asfalt çalışmalarını yerinde inceleyen Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa’ya yakın bir zamanda yeni bir vizyon eser
kazandırmanın heyecanını yaşadıklarını söyledi.

Bursa’nın ve Osmangazi’nin en önemli yatırımlarından birini hayata geçirdiklerini belirten Başkan Dündar, “Osmangazi Meydanı’nda kamulaştırmalar, yıkımlar ve temel kazılarıyla uzun yıllardır devam eden çalışmaların sonuna geldik. Artık meydanın çevre düzenleme çalışmalarına başladık. Büyük meydan öncesinde alt meydanın düzenlemesini tamamladık. Ulubatlı Hasan Bulvarı tarafındaki asfalt çalışmalarının bitmesiyle ilk meydan ortaya çıkmış oldu. Çevre düzenleme çalışmalarıyla birlikte Osmangazi Meydanı önümüzdeki günlerde vatandaşlarımızın hizmetine sunulacak. Hayırlı uğurlu olsun.” dedi.
EKONOMİ
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8077 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3602 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2658 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2006 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1972 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.