Bursa Büyükşehir Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde çocukları anlamlı bir buluşmada bir araya getirdi.
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen programla, öğrencilerin hem keyifli vakit geçirmesi hem de hayvan sevgisi ile sorumluluk bilincini yerinde öğrenmesi amaçlandı. Sokak hayvanlarının sosyal hayata adaptasyonu konusundaki çalışmalarına devam eden Büyükşehir Belediyesi, bu özel günde Yıldırım Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çocuk Gelişimi Bölümü ile Ali Rıza Bey İlkokulu öğrencilerini Gümüştepe Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi’nde ağırladı.
Toplamda 125 öğrenci ve 6 öğretmenin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, çocukların bayram coşkusunu yaşaması için çeşitli oyunlar, dans gösterileri ve yüz boyama etkinlikleri düzenlendi. Merkezdeki kedi ve köpeklerle yakından temas kuran çocuklar, sadece onlarla oynamakla kalmayıp köpek gezdirme aktivitesine de katılarak bir hayvanın bakımına dair ilk sorumluluk tecrübelerini kazandı. Tedavi merkezindeki canlılarla vakit geçirmekten büyük mutluluk duyduklarını belirten öğrenciler, kendilerine bu imkanı sunan Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti.

EKONOMİ
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8089 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3612 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2666 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2017 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1981 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.