Gemlik Belediyesi, kamu kaynaklarının verimli kullanılması ve tasarruf sağlanması amacıyla Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde örnek bir çalışmaya imza atıyor.
Belediye ekipleri, kullanım ömrünü tamamlamış ve yıpranmış çöp konteynerlerini hurdaya ayırmak yerine kendi atölyelerinde bakım ve onarımdan geçirerek yeniden hizmete sunuyor.
Yapılan çalışmaları yerinde inceleyen Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu ve Temizlik İşleri Müdürü Kadir Özkan, yürütülen projenin detayları hakkında bilgi aldı. Piyasa değeri yaklaşık 10 bin lirayı bulan yeni konteynerleri satın almak yerine, belediyenin kendi imkânlarıyla gerçekleştirdiği yenileme çalışmaları sayesinde bütçeye önemli bir katkı sağlanıyor.
Yıl Sonu Hedefi: 1 Milyon TL Tasarruf
Belediye atölyelerinde şu ana kadar 40 adet konteynerin tamiratı tamamlanarak kentin çeşitli noktalarında tekrar kullanıma sunuldu. Yeni alım maliyetini ortadan kaldıran bu uygulama ile yıl sonuna kadar belediye kasasında en az 1 milyon liralık tasarruf sağlanması hedefleniyor. Çalışma ile hem maliyetler düşürülüyor hem de geri dönüşüm bilinciyle mevcut ekipmanların ömrü uzatılıyor.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.