Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Bakyapı İnşaat, Nev Sağlık Grubu, Özel Hayat Hastanesi ve İskender İskenderoğlu’nun destekleriyle 14 Mart Tıp Bayramı Haftası münasebetiyle düzenlenen ‘Hekimler Söylüyor’ konseri, Tayyare Kültür Merkezi’nde yapıldı. Beyaz önlükleriyle sahne alan hekimler, sanat güneşi Zeki Müren’in eserlerini solo ve koro halinde seslendirdi. Proje koordinatörlüğünü Dr. Özlem Kaya’nın üstlendiği konserin koro şefliğini ise Nazire Savran yaptı. Türkiye’nin dört bir yanından Bursa’ya gelen müziğe gönül vermiş hekimler, performanslarıyla programa ilgi gösteren sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı.

Konserin sonunda Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Fethi Yıldız tarafından Koro Şefi Nazire Savran’a çiçek takdim edildi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8081 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3606 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2013 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.