DOLAR 46,6307 0.12%
EURO 53,1553 0.15%
ALTIN 6.109,791,34
BITCOIN 27981381.36475%
Bursa
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

iframe src="https://www.bursa.bel.tr/reklam/?w=720" frameborder=0 scrolling="no" style=" width: 720px; height:400px; overflow: hidden;">
İnegöl’de sorunlar yerinde konuşuldu

İnegöl’de sorunlar yerinde konuşuldu

ABONE OL
26 Haziran 2026 16:11
İnegöl’de sorunlar yerinde konuşuldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle buluştu. Mahalledeki sorun ve talepleri dinleyen Taban, “Biz çözüm için buradayız” mesajı verdi. Programda vatandaşlara aşure ikram edildi.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Milletle bütünleşen belediyecilik” anlayışı doğrultusunda düzenlenen mahalle buluşmaları kapsamında bu kez Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” sloganıyla gerçekleştirilen programda mahallede yaşanan sorunlar, talepler ve çözüm önerileri masaya yatırıldı.

Ertuğrulgazi Mahallesi Seçkin Sokak’taki semt sahasında düzenlenen buluşmaya Başkan Alper Taban’ın yanı sıra belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri, ilgili kurum temsilcileri ve Ertuğrulgazi Mahalle Muhtarı Yıldız Cabir katıldı.

Programın açılışında vatandaşların Muharrem ayını kutlayan Başkan Taban, katılımcılara teşekkür ederek mahalle buluşmalarının amacının vatandaşları doğrudan dinlemek olduğunu söyledi.

Mahallelerde yaşanan sorunların farkında olduklarını belirten Taban, “Sizlerden mahallenizde yaşadığınız sorunları, öneri ve tavsiyeleri birinci ağızdan dinlemek istiyoruz. Mahallemizde ve diğer bölgelerimizde eksiklerimizin farkındayız. Hiçbir şeyi bahane etmiyoruz. Nihayetinde çözüm için buradayız, biz çözüm makamıyız.” dedi.

Konuşmanın ardından mikrofon mahalle sakinlerine bırakıldı. Vatandaşlar; altyapı, ulaşım, çevre düzenlemesi ve mahalleye ilişkin çeşitli konulardaki talep, öneri ve eleştirilerini doğrudan Başkan Taban’a iletme fırsatı buldu. Gece geç saatlere kadar süren toplantıda karşılıklı fikir alışverişi yapılarak çözüm önerileri değerlendirildi.

Program kapsamında Muharrem ayı dolayısıyla Gastro İnegöl tarafından vatandaşlara aşure ikramı da yapıldı. Mahalle buluşması, samimi sohbetler ve istişarelerin ardından sona erdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.