Gemlik’in kırsal mahallelerinden Muratoba’da, yirmi yıldan uzun süredir kullanılmayan ve metruk hale gelen okul binası, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yıkıldı. Çalışmaları Muratoba Muhtarı Caner Yıldırım da yerinde inceledi. Binanın yıkımının ardından, etrafındaki kullanılmayan tuvaletler ve eski öğretmen lojmanı da yıkılarak köye geniş bir alan kazandırılacak.
Metruk binaların kentin her yerinde güvenlik ve estetik sorunlarına yol açtığını belirten Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, bu konuya büyük önem verdiğini ifade etti. Belediye, Gemlik’in çeşitli noktalarındaki metruk binaların tespiti ve yıkımı konusunda çalışmalarına devam ederek, kentin rahat nefes almasını sağlamayı amaçlıyor. Bu projeler, şehirdeki hem güvenlik hem de estetik problemleri ortadan kaldırmayı hedefliyor.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.