Osmangazi Belediyesi bünyesinde hizmet veren Osmangazi Engelli Bakım Merkezi (OBAM) üyeleri, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Demirtaş Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte Osmangazi Belediyesi Meslek Edindirme Kursları (OSMEK) kursiyerleriyle bir araya geldi.
Sosyal hayata katılımı desteklemek ve farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen ziyarette OBAM üyeleri, kurs sınıflarını gezerek yapılan çalışmaları yerinde inceledi. Buluşmada, engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklar ve şehirlerin erişilebilirliği gibi konular ele alındı. Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı etkinlikte OBAM üyeleri, kendi el emekleriyle hazırladıkları hediyeleri OSMEK kursiyerlerine takdim etti.
Etkinlik hakkında değerlendirmelerde bulunan Demirtaş Kültür Merkezi Sorumlusu Harun Tam, bu tür buluşmaların empati duygusunu geliştirdiğine dikkat çekti. Engelli olmanın hayatın doğal bir süreci olduğunu belirten Tam, kurum olarak engelli bireylerin toplumsal yaşama eşit şartlarda katılabilmesi için gerekli koşulları sağladıklarını ifade etti. Ziyaret, katılımcıların günün anısına çektirdikleri hatıra fotoğrafı ile sona erdi.

EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.