Osmangazi Belediyesi, vatandaşların huzuru ve güvenliği için ilçe genelindeki metruk binaları tespit ederek yıkıyor. Uzun zamandır kullanılmayan ve madde bağımlılarının meskeni haline gelen metruk binanın yıkılması için vatandaşlardan gelen talepleri değerlendiren Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri, Elmasbahçeler Mahallesi, 2. Temel Sokak üzerinde yer alan metruk binanın yıkılması için çalışma başlattı. Durum tespiti yapılıp, yasal işlemleri tamamlanan metruk binanın yıkılması için harekete geçen belediye ekipleri 3 katlı
binanın yıkımını gerçekleştirdi. Yıkım esnasında olumsuzluk yaşanmaması için gerekli tedbirler ekipler tarafından alınırken, yıkımın ardından ortaya çıkan molozlar, belediye ekipleri tarafından kamyonlara yüklenerek yıkım alanı temizlendi.

Belediye ekipleri, vatandaşların can ve mal güvenliğini tehdit eden metruk binaları, yürürlükteki yasa ve yönetmeliklere göre yıkmaya devam edeceklerini belirtti.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.