Osmangazi Belediyesi, personelini deprem ve yangınlara karşı daha duyarlı ve bilinçli olması
için yılda 3 kez deprem ve yangın tatbikatı gerçekleştiriyor. Belediyeye ait hizmet binalarında
yapılan tatbikatlarda ilk çalan sirenle birlikte deprem tatbikatı yapıldığı anonsu geçilerek
personelinin en yakın masanın altına çök kapan tekniği uygulaması istendi. Bu esnada
Osmangazi Belediyesi Afet İşleri Müdürlüğü ekipleri, personelin hareketleri doğru yapıp
yapmadığını gözlemledi.

Bu aşamadan sonra ikinci bir alarm çalınarak yangın tatbikatı yapıldığı ve tüm personelin binayı
tamamen boşaltılması istendi. Afet İşleri Müdürlüğü ekipleri, tüm personelin kaç dakikada binayı
tamamen boşaltacağının süresi tuttu. Geçtiğimiz yıllarda 2 dakika 30 saniyede bina tamamen
boşaltılırken son yapılan tatbikatta ise bu süre 1 dakika 34 saniyeye kadar düştü.
EKONOMİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8071 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3600 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2656 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1970 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.