Osmangazi Belediyespor’un milli sporcusu Arda Meriç, modern pentatlon branşında katıldığı Olimpik Ulusal Sıralama Türkiye Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza attı.
Genç sporcu, zorlu mücadelelerin ardından Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyayı Bursa’ya getirdi.
Ankara’da 26-29 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada Arda Meriç; eskrim, engel parkuru, yüzme, koşu ve atış etaplarından oluşan modern pentatlon disiplininde yarıştı. Daha önce 17 Yaş Altı Erkekler kategorisinde dünya ikinciliği elde ederek tarihi bir başarıya imza atan 2009 doğumlu sporcu, bu organizasyonda Açık Yaş Erkekler kategorisinde kürsüye çıkmayı başardı.
Elde edilen başarının ardından genç sporcuyu tebrik eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, belediye olarak sporun ve sporcuların her zaman destekçisi olacaklarını belirtti. Aydın, gençlerin fiziksel ve sosyal gelişimleri için sporun her branşında yatırımlara ve desteklere devam edeceklerinin altını çizdi.

EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8089 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3610 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2665 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1981 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.