Osmangazi Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından her yıl geleneksel olarak gerçekleştirilen bowling turnuvasında belediye personeli bir araya gelerek stres attı. Belediye müdürlüklerinden 65 takımın katıldığı “Geleneksel Bowling Turnuvasında” çalışanlar neşeli vakit geçirdi.

Düzenlenen turnuvada 65 takımdan en yüksek puanı alan 13 takım finalde yarıştı. Finalde en yüksek puanı toplayan Yapı Kontrol Müdürlüğü turnuvayı şampiyon olarak tamamladı. Turnuvada Özel Kalem Müdürlüğü ikinciliği, Bilgi İşlem Müdürlüğü ise üçüncülüğü elde etti. Turnuvanın en skorer kadın oyuncusu Hande Özkan, en skorer erkek oyuncusu ise Ümit Çınar oldu. Dereceye giren takımlar ödüllerini Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Beytullah Seferler’in elinden aldı.
EKONOMİ
10 Haziran 2026GENEL
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8058 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3595 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2654 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
1998 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1879 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.