Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret ederek hayvan sevgisi ve sorumluluk bilinci konusunda farkındalık kazandı.
Yıldırım Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik yürüttüğü bakım ve tedavi hizmetlerinin yanı sıra farkındalık çalışmalarını da sürdürüyor. Bu kapsamda Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, merkezde tedavi ve bakım süreçleri devam eden hayvanların yaşam alanlarını yakından görme fırsatı buldu. Yetkililer tarafından çocuklara merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verilirken, sahipsiz hayvanların ihtiyaçları ve korunmalarının önemi de anlatıldı.
Can dostlarla yakından ilgilenen öğrenciler, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini deneyimleyerek öğrendi. Etkinlik boyunca hem eğlenceli hem de öğretici anlar yaşayan çocuklar, sokak hayvanlarına karşı duyarlılık konusunda bilinçlendirildi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, çocukların doğaya ve tüm canlılara karşı sorumluluk bilinciyle yetişmesinin büyük önem taşıdığını belirterek, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nın yalnızca bir tedavi merkezi değil, aynı zamanda merhamet ve güvenin adresi olduğunu ifade etti.
EKONOMİ
23 Haziran 2026GENEL
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7328 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4003 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2697 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2529 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.