Osmangazi Belediyesi, Nusaybin–Kamışlı sınır hattında Türk bayrağına yönelik gerçekleştirilen saldırıya tepki olarak tüm hizmet binalarını ay yıldızlı bayraklarla donattı.
Nusaybin–Kamışlı sınır hattının Suriye tarafında, terör örgütü YPG mensuplarınca Türk bayrağına yönelik gerçekleştirilen çirkin eylemin ardından Osmangazi Belediyesi harekete geçti. Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın talimatıyla, belediyenin merkez binası başta olmak üzere şehir genelindeki tüm ek hizmet birimleri Türk bayraklarıyla süslendi. Bu uygulama, hain saldırıya karşı verilen kurumsal bir kınama mesajı niteliği taşıyor.
Milletin bağımsızlığını temsil eden ay yıldızlı bayrağa karşı yapılan provokasyonu kınayan Osmangazi Belediyesi, her koşulda Cumhuriyet değerlerine sahip çıkacağını bu adımıyla vurguladı. Belediye yönetimi, bayrağın sadece bir sembol değil, milletin varlık ve birliğinin teminatı olduğunu belirterek bu hassasiyeti en üst düzeyde gösterdi.

EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8081 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3606 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2013 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.