Yıldırım Belediyesi, ilçedeki sokak hayvanlarının beslenme, barınma ve tedavi gibi ihtiyaçlarını karşılamak için çalışmalarını sürdürüyor. Yıldırım Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü, 2019 yılından bu yana toplamda 35 bin 772 hayvanı tedavi ederken, 2 bin 892 hayvanı da sahiplendirdi. Öte yandan ekipler, ilçedeki kedi evleri, otomatik ve mekanik yemlikler, panel telle çevrili beslenme odakları, su odakları ve şehrin muhtelif yerlerine periyodik olarak kedi ve köpek maması, yem ve su bırakıyor.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, sokak hayvanlarının da birer canlı olduğunu ve onlara sahip çıkmanın hem insani hem de vicdani bir sorumluluk olduğunu vurguladı. Başkan Yılmaz, “Sokak hayvanları, bizimle birlikte bu şehirde yaşayan canlılardır. Onların da yaşama hakkı vardır. Bizler, Yıldırım Belediyesi olarak sokak hayvanlarının ihtiyaçlarını karşılamak için elimizden geleni yapıyoruz. Sokak hayvanlarının beslenme, barınma ve tedavi gibi ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Ayrıca sahiplendirme çalışmalarıyla da sokak hayvanlarını sıcak yuvalara kavuşturmaya çalışıyoruz. Hep birlikte sokak hayvanlarımıza sahip çıkalım” dedi.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.