Nilüfer Belediyesi çalışanları arasında düzenlenen “Birimler Arası Voleybol Turnuvası”, final maçlarının ardından tamamlandı. Beş hafta süren turnuvada, altı takım mücadele etti.
Üçevler Spor Tesisi’ndeki Pilar Marie Victoria Lopez Voleybol Salonu’nda başlayan ve tek devreli lig usulüyle oynanan turnuvada takımlar, finale yükselebilmek için karşı karşıya geldi. Lig etabını ilk dört sırada tamamlayan ekipler yarı finale yükseldi. Yarı final ve final maçları ise Yüzüncüyıl Gençlik ve Spor Salonu’nda gerçekleştirildi.
Turnuvanın finalinde Yapı Kontrol Müdürlüğü birinci, Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü ikinci, Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü ise üçüncü oldu. Final karşılaşmalarını izleyen Nilüfer Belediye Meclis Üyesi Salih Güleç, dereceye giren takımlara kupa ve madalyalarını takdim etti.
Turnuvanın, çalışanlar arasında motivasyonu artırmayı ve dayanışmayı güçlendirmeyi amaçladığı belirtildi.
EKONOMİ
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4009 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2981 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2537 kez okundu