Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla geleceğin mimarları olan öğretmenleri yalnız bırakmayarak çeşitli okul ve kurumları ziyaret etti.
Başkan Aydın, öğretmenleri okullarında ziyaret ederek özel gün sevincine ortak olurken, Rahmiye Malcıoğlu İlkokulu ile Zübeyde Ana Kreş ve Gündüz Bakım Evi’ne giderek görev yapan eğitimcilerle bir araya geldi. Ziyaret sırasında sınıfları dolaşan Aydın, öğrenciler ve öğretmenlerle sohbet ederek taleplerini yakından dinleme fırsatı buldu.
Emekli öğretmen olan annesi Meral Aydın’ı da unutmayan Başkan, annesinin elini öperek 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutladı.
“Öğretmenler çocuklarımızı ileri medeniyetler seviyesine taşıyacak en önemli fertlerdir”
Tüm öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, yaptığı açıklamada, “Öğretmenlerimiz, geleceğimizi şekillendiren çocuklarımızı ileri medeniyetler seviyesine taşıyacak en önemli fertlerdir. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün öğretmenlere verdiği önem, bizim için de daima yol göstericidir. Bugün gerçekleştirdiğimiz okul ziyaretleriyle bu anlayışı yaşatmak istedik” dedi.
Ziyaretler sonunda Başkan Aydın, öğretmenlere günün anısına çiçek ve çeşitli hediyeler takdim ederek, onlara teşekkürlerini iletti.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4004 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2698 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2530 kez okundu