Bursa’da, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında düzenlenen yürüyüşte kadınlar, eşit ve güvenli bir gelecek talebiyle bir araya geldi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi’nin öncülüğünde, Nilüfer ve Osmangazi Kent Konseyleri Kadın Meclislerinin desteğiyle gerçekleşen organizasyonda, şiddetle mücadele ve kadın dayanışması vurgulandı.

Cumhuriyet Caddesi’nden başlayarak Ulu Çarşı girişine kadar devam eden yürüyüşe; Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in eşi Seden Bozbey, Bursa Kent Konseyi Genel Sekreteri Elvan Atay Özkan, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar, attıkları sloganlar ve taşıdıkları mesajlarla toplumsal farkındalık oluştururken, omuz omuza vererek birlik mesajı sergiledi.
Etkinlikte konuşan Bursa Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Derya Şimşek Aksakal, kadınların yaşam haklarını savunmak için alanlarda olduklarını belirtti. Aksakal, “Adalet ve eşitlik için buradayız. Bir kişi daha eksilmemek, haklarımızdan ve özgürlüğümüzden vazgeçmemek adına kararlılığımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı. Osmangazi Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Sevgi Baysal ve Nilüfer Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Tülin Demir de yaptıkları konuşmalarda kadın dayanışmasının önemine dikkat çekti. Program, şiddete karşı ortak duruş sergilenmesiyle sona erdi.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4005 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2977 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2699 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2532 kez okundu