Türkiye Karate Federasyonu’nun 2025 yılı faaliyet takviminde yer alan Türkiye Yıldızlar Ligi 1. Etap Karate Turnuvası, Bursa’da gerçekleştirilen müsabakalarla tamamlandı.
7 ilden 40 kulüp ve toplam 350 sporcunun katılımıyla düzenlenen organizasyona Osmangazi Belediyespor Karate Takımı damgasını vurdu.
Turnuvada 26 sporcu ile mücadele eden Osmangazi temsilcileri, tatamide sergiledikleri üstün performansla dikkat çekti. Zorlu rakipleri karşısında kıyasıya mücadele veren sporcular; 9 altın, 10 gümüş ve 5 bronz madalya kazanarak kürsüde büyük bir başarı elde etti.
Elde edilen derecelerin ardından bir açıklama yapan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sporcuları ve teknik ekibi tebrik etti. Genç karatecilerin başarısından gurur duyduklarını belirten Aydın, bu sonucun disiplinli ve azimli çalışmaların bir meyvesi olduğunu ifade etti.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4005 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2977 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2699 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2531 kez okundu