Yıldırım Belediyesi, 2025-2026 Kültür Sanat Sezonu kapsamında düzenlediği etkinliklerle ilçe sakinlerini sanat dünyasının önemli isimleriyle buluşturmayı sürdürüyor.
Program dizisinin son konukları, Türk müziğinin usta sanatçıları Derya Türkan ve Dilek Türkan oldu.
Barış Manço Kültür Merkezi’nin ev sahipliği yaptığı ve vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği konserde, Dilek Türkan klasik Türk müziği eserlerini seslendirirken, Derya Türkan kemençesiyle kendisine eşlik etti.
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kültür ve sanat faaliyetlerinin şehrin sosyal yaşamına katkısına dikkat çekti. Sanatı hayatın bir parçası haline getirmeyi amaçladıklarını vurgulayan Yılmaz, vatandaşların gösterdiği ilgiden memnuniyet duyduklarını ve her yaş grubuna hitap eden konser, tiyatro ve kültürel organizasyonların sezon boyunca devam edeceğini belirtti.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu