Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Regaib Kandili ve üç ayların başlangıcı dolayısıyla Halk Lokantası’nda vatandaşlara kandil simidi dağıttı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Regaip Kandili’nde gönüllere dokundu. Halk Lokantası’na gelen vatandaşlara kandil simidi ikramında bulunan Başkan Aydın, tüm İslam aleminin Regaip Kandili’ni kutlayarak, “Bu mübarek gecenin ilçemize, kentimize, ülkemize ve İslam alemine sağlık, barış, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Regaip Kandilimiz mübarek olsun” ifadelerini kullandı.
Vatandaşlar da Başkan Aydın’a teşekkür ederek, memnuniyetlerini dile getirdiler.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8087 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3609 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2664 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1980 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.