HAFİF KAR YAĞIŞLI
İMSAK'A KALAN SÜRE
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), Bursa’nın tarihi ticaret merkezlerinden Tarihi Çarşı ve Hanlar Bölgesi’nin dijital dönüşümü için harekete geçti. Bölge esnafını e-ticaret konusunda eğiterek küresel pazarda yer almalarını sağlamayı amaçlayan BTSO, Bursa Business School’da (BBS) e-ticaret eğitim programları başlattı.
Tarihi Çarşı ve Hanlar Birliği iş birliğiyle düzenlenen eğitim programı, e-ticaretin temel prensiplerinden pazar yeri yönetimine kadar çeşitli konuları kapsıyor. 12 hafta sürecek programda, katılımcılara uygulamalı eğitimler verilecek.
BTSO E-Ticaret ve Dijitalleşme Konseyi Başkanı İlker Özgüven, projenin esnafın e-ticarete bilinçli bir şekilde yaklaşmasını sağlamayı amaçladığını belirtti. Tarihi Çarşı ve Hanlar Birliği Başkanı İsa Altıkardeş ise, projenin esnafın dünyaya ürün satmasına katkı sağlayacağını ifade etti.
BTSO 70. Meslek Komitesi Başkanı Barış Sülün, Bursa’nın e-ticaretteki öncü konumuna dikkat çekerek, eğitimlerin amacının esnafın dijital alandaki faaliyetlerini geliştirmek olduğunu söyledi. Komite Üyesi Mesut Ceylan ise, eğitimlerin esnaf için büyük bir fırsat olduğunu vurguladı.
Eğitim katılımcıları, programın kendilerine büyük katkı sağlayacağına inandıklarını ve dijital pazarlama stratejilerini daha etkin kullanmayı hedeflediklerini belirtti.
EKONOMİ
19 Mart 2025GENEL
19 Mart 2025GÜNDEM
19 Mart 2025GÜNDEM
19 Mart 2025GÜNDEM
19 Mart 2025SPOR
19 Mart 2025GÜNDEM
19 Mart 2025