İnegöl Belediyesi kamusal alanlarda bulunan ağaçlarda budama çalışması başlattı. Kasım ayı itibariyle başlayan çalışmalar Şubat sonuna kadar devam edecek.
İnegöl Belediyesi, kış mevsiminde budama çalışmalarını sürdürüyor. Şehirdeki ağaç ve bitkilerin sağlıklı büyümesi için kapsamlı bir budama çalışması başlattı. Koruluk alanlar ve parklar başta olmak üzere kamusal alanlarda yapılan çalışmalar, hummalı bir şekilde sürdürülüyor. Ağaçların kontrolsüz büyümelerinin önüne geçmesi ve aynı zamanda görsel olarak estetik bir görünüm kazandıran çalışma kapsamında parklar içerisinde tehlikeli görülen ağaçlar da budanıyor.
Yapılan çalışmaya ilişkin açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı Alper Taban, “İnegöl Belediyesi olarak şehrimizin her sorunuyla yakından ilgileniyoruz. Bu kapsamda şehrimizin görselliğini ve bitki örtüsünün sağlıklı gelişimini ilgilendiren budama çalışmalarının startını verdik. Park Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimiz 10 kişilik bir kadroyla sahaya indi. İnegöl’ün dört bir yanında kamusal alanlarda budama çalışması yapıyor. Kimi bölgelerde merdivenli araçlarla yapılan çalışma, bazı bölgelerde ağaçların durumuna göre farklı ekipmanlarla sürdürülüyor. Ekiplerimiz Kasım ayında başladı, Şubat sonuna kadar budama çalışmalarını tamamlayacak. Yapılan çalışmaların vatandaşlarımıza ve şehrimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8082 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3608 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2014 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1977 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.