Osmangazi Belediyesi, madde bağımlılarının meskeni haline gelen, doğurduğu sosyal risklerin yanı sıra görüntü kirliliği ve haşere oluşumuna da neden olan metruk binaların yıkımını 2024 yılında da sürdürüyor. İlçe sınırları içinde mahalle sakinlerinin can ve mal güvenliklerini tehlikeye düşüren yapılar, Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri tarafından tespit ediliyor ve hukuki ve idari süreçlerin tamamlanmasının ardından işleme alınıyor. Belediye ekipleri, son olarak İsmetiye Mahallesi’nde yer alan metruk binayı iş makinesi ile yıktı. Güvenlik tedbirleri altında yapılan yıkım, mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı. Vatandaşlar, metruk binanın yıkılmasıyla hem çirkin görüntünün ortadan kalktığını hem de mahallelerinin daha güvenli hale geldiğini söyledi.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, halkın can ve mal güvenliğini tehdit eden metruk binaları, yürürlükteki yasa ve yönetmeliklere göre yıkmaya devam edeceklerini ifade etti.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.