Osmangazi Belediyesi, yürüyüş yollarını daha düzenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. İlçe genelinde sürdürülen yenileme hamleleriyle vatandaşların daha modern ve yüksek standartlarda kullanım alanlarına erişmesi sağlanıyor.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, kapsamlı asfalt yenileme programı kapsamında hem cadde ve sokakların görünümünü iyileştiriyor hem de ulaşım konforunu artırıyor. Bu doğrultuda ekipler son olarak Panayır Mahallesi Pınar Caddesi’nde bulunan park içi yürüyüş yolunda çalışma gerçekleştirdi. Yaklaşık 1.000 metre uzunluğunda ve 3 metre genişliğindeki yürüyüş yoluna toplam 205 ton asfalt serilerek güzergâh daha estetik, düzenli ve kullanışlı bir görünüme kavuştu.
Panayır Mahalle Muhtarı Dursun Kara, yürüyüş yolunun bölge halkının sosyalleşmesi açısından önemli bir alan olduğunu belirterek yapılan çalışmalardan dolayı Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür etti.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4004 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2698 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2530 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.