Osmangazi Belediyesi, kitaba verdiği önemi bir kez daha göstererek öğrencilerin yeni kütüphane ile buluşmasına destek oldu. Türk müziğinin unutulmaz isimlerinden Yıldırım Gürses’in adını taşıyan Yıldırım Gürses Ortaokulu’nda düzenlenen etkinlik, bestekarın vefatının 25’inci yılında saygı ve minnetle anılmasını da sağladı.
“Bir Kitap Biletin Olsun” topluluğu tarafından kazandırılan kütüphaneye belediye desteği de geldi. Kitapları öğrencilerle buluşturan Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Esendemir, çocukların eğitim yolculuklarına katkıda bulunmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Etkinlikte ilk olarak Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya ile kütüphaneyi gezen Esendemir, “Başkanımız Erkan Aydın öncülüğünde kazandırılan bu kütüphane, öğrencilerin merak duygusunu harekete geçiren modern bir mekan. Zengin kitap koleksiyonu ile araştırma ve öğrenme isteğini pekiştirecek. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Kütüphane açılışının ardından, Yıldırım Gürses’in yaşamı ve müzik dünyasına kazandırdığı eserleri konu alan özel bir belgesel gösterildi. Etkinliğe katılan öğrenciler, hem belgeseli izleyerek duygusal anlar yaşadı hem de yeni kütüphaneyi keşfetme fırsatı buldu. Başkan Yardımcısı Esendemir, ilçedeki diğer kütüphanelerden de öğrencilerin faydalanabileceğini hatırlattı.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4004 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2976 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2698 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2530 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.