Osmangazi Belediyesi, vatandaşların can ve mal güvenliği açısından tehlike arz eden metruk binaları birbiri ardına yıkmaya devam ediyor. Belediye ekipleri son olarak Tuna Mahallesi’nde yer alan metruk binayı yıkarak mahalle sakinlerine rahat nefes aldırdı.
İlçe genelinde metruk binaların yıkılmasıyla ilgili çalışmalarını sürdüren Osmangazi Belediyesi, insanların can güvenliğini tehdit etmesinin yanı sıra, sosyal riskler oluşturan ve kent estetiğini bozan metruk binaları tespit ederek yıkımını gerçekleştiriyor. Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri son olarak Tuna Mahallesi’nde vatandaşlar tarafından şikayetlere konu olan metruk binanın yıkımını gerçekleştirdi. Madde bağımlıları tarafından mesken tutulan binanın yıkılması, mahalle sakinlerine de rahat nefes aldırdı. Yıkım çalışması öncesinde binanın çevresinde güvenlik önlemi alınırken, yıkımın ardından ortaya çıkan molozlar belediye ekipleri tarafından kamyonlara yüklenerek yıkım alanı temizlendi.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, metruk binaları yürürlükteki yasa ve yönetmeliklere göre yıkmaya devam edeceklerini ifade ederek, “Başta uyuşturucu olmak üzere, zararlı maddelerin kullanımı ve gizlenmesi gibi amaçlarla da kullanılan bu yapıların yıkımıyla ilgili kararlı bir şekilde hareket ediyoruz” dedi.
EKONOMİ
24 Haziran 2026GENEL
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8078 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3606 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2663 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2013 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1976 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.